Bloggutmaning | Hej...


 
 
 
B L O G G U T M A N I N G  |  H E J...
 
 
Ett lite senare Hej än det var tänkt. Det är ju onsdag idag och jag har väl hela dagen haft en känsla av att jag glömt något... jo ni som brukar ladda upp era bidrag tidigt, ni har märkt att jag helt glömt bort att ladda upp dagens bloggutmaning...
 
 
Sååå mitt hej idag blir ett Good Morning, om än lite sent...
 
 
Det irriterar mig en smula, för den senaste veckan har jag missat fler saker. Det gillar jag inte. Det är som att vissa saker bara raderas från mitt minne och inte finns längre... trots att jag för ett tag sedan köpte mig en hederlig papperskalender att skriva upp saker i, såväl privata som oprivata bara för att ha bättre koll.. se hur det gick?!!
 
 
Nu ska jag sura ett tag, tills det går över och fundera på om jag kan skylla det dåliga minnet på det grå vädret...?!!
 
 
 
 
O N S D A G S K R A M

6 kommentarer:

  1. Hej i förmiddagsmyset=))
    Äsch, ibland blir det ju så. Man kan inte komma ihåg allt ju!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej och hallå :) Allt kan ju inte fastna, då var det något annat som behövde prioriteras
    istället.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag skyller allt på det grå, mörka och trista just nu! Jag är så trött och orkelös och det påverkar minnet vilket gör att jag känner mig oorganiserad. Kanske även du....
    Men men, det är bara att hålla ut. Snart är julen här och då blir det lite mer ljus och mys! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Så är det ibland. Jag glömmer ofta saker. Ibland har jag bara gått ett par meter sedan har jag glömt vad jag skulle göra. Härligt bidrag ändå! Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så länge man kommer ihåg vad man heter och var man bor, så får man väl vara glad…
    Ja, så känns det faktiskt en del dagar när det snurrar i huvudet och jag varken kommer ihåg
    var jag lagt nycklarna eller mobilen!
    Helt klart påverkar det är gråvädret alla sinnen!
    Ditt Hej inlägg blev ju riktigt bra! Skulle gärna ta den där saffransbullen nu!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  6. Du är gravid ;-) Jag glömde det mesta när jag väntade Linnea. Njut av stunden och använd kalendern.
    Kram Anna C

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!