Decemberutmaningen, lite tjat om den och lite regler!

Jo det är så att jag har lite problem med min kamera och minneskortet däri, så att titta på bilderna på kameran går alldeles utmärkt men att få över dem till datorn är snudd på omöjligt. Suck! Dubbelsuck!
 
Så därför kommer denna information angående bloggutmaningen idag i stället för i morgon eller dagen efter det. Men i och för sig, den där söndagen som både är första advent och första december närmar sig med stormsteg...
 
Så här tänkte jag:
 
Det är lite fritt att välja när man vill vara med, varje dag, varannan eller en gång i veckan. Det avgör du och det ska vara roligt inte något tvång.
 
Lägg till den lilla logga på din blogg som visar att du är med och på samma gång tipsar andra om att det är något på gång så att vi är fler som deltar. Ju fler desto bättre soppa heter det ju!
 
När vi sedan är igång, så kommer jag att antingen lägga upp så att det går att ladda upp länk på min sida alternativt så kör jag en länklista i varje inlägg. Det får tekniken avgöra, det som fungerar bästa väljer jag.
 
Lite överraskningar hoppas jag kunna peta in för att göra det så roligt som möjligt!
 
Frågor på det, kommentera eller maila.
Men för sjutton gubbe se till att vara redo inför starten på söndag ;-)
 
e-kram


2 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen! Jo, jag kanske hänger på, alltid kul med något som sporrar ens fantasi ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Det här låter ju intressant. Dessvärre är inte fantasi och inspiration på topp just nu men det kanske ger sig :)
    Tittar i vart fall in på söndag. Angående det bråkiga minneskortet. Är det kortet i sig som krånglar kan du kanske föra över bilderna med hjälp av sladd mellan kamera och dator?
    Kram Maria

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!